دانلود آهنگ میشکنه دلم از ندیم + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ میشکنه دلم از ندیم + متن آهنگ 2021
دو شنبه 27 بهمن 1399 ساعت 6:36 | بازدید : 224 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

ندیم میشکنه دلم

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام میشکنه دلم + متن آهنگ

NadimMishkane Delam

دانلود آهنگ جدید ندیم میشکنه دلم

 

متن آهنگ میشکنه دلم از ندیم


با اینکه بیقرارم با اینکه تو رو ندارم بده حالم ولی واسه تو خوشحالم دیگه پاتو نمیذاری حتی تویه خیالم خیسه چشمام فدای سرت اشکه شوقه نگرانم منو ببینی دله تو بریزه یه موقع عکسات میشه مرهم تو نبودت میمیرم تو نبودت ای کاش عاشقی حقیقت نداشت ای کاش با اینکه بیقرارم با اینکه تو رو ندارم یه گوشه از دلم ولی یاد تو رو میذارم آره با اینکه بیقرارم با اینکه تو رو ندارم یه گوشه از دلم ولی یاد تو رو میذارم باید عادت کنه قلبم به نبودت خونه سوت و کوره دیگه بی حضورت میشکنه دلم میخوام حرفای آخرو بگم آره دلتنگه خنده هات میشم میرم با اینکه دیوونه میشم عکسات میشه مرهم تو نبودت میمیرم تو نبودت ای کاش عاشقی حقیقت نداشت ای کاش با اینکه بیقرارم با اینکه تو رو ندارم یه گوشه از دلم ولی یاد تو رو میذارم آره با اینکه بیقرارم با اینکه تو رو ندارم یه گوشه از دلم ولی یاد تو رو میذارم میشکنه دلم میخوام حرفای آخرو بگم آره دلتنگه خنده هات میشم میرم با اینکه دیوونه میشم

 



برچسب‌ها: ندیم ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 334
:: باردید دیروز : 460
:: بازدید هفته : 853
:: بازدید ماه : 794
:: بازدید سال : 28403
:: بازدید کلی : 53852